Diep paars Lavendel Eucalyptus soap

lavendelsoap

Het laatste zeepje van deze week en ik ben er super tevreden over. Nog dan, ze staat nu te kuren en ik hoop echt dat de kleur zo blijft of in iedergeval paars blijft en niet opeens groen ofzo...het is CP methode en dan blijft het qua kleur een eng gebeuren. Ik heb echt mijn best gedaan om precies dezelfde kleur te krijgen. Het past hoe het nu is perfect bij elkaar, maar nogmaals we zullen over 24 uur zien of de zeep haar kleur behouden heeft.



De geur is geweldig! De zeep bevat Olijfolie, Sojaolie, Kokosolie, Palmolie, Jojoba olie en Sheabutter. De geur is Lavendel, Eucalyptus en Sandalhout. Ik vind het heerlijk! Ik heb echt een zeepje samengesteld voor ontspanning, rust en anti stress. Gewoon één en al Peace Man! Een naam heb ik nog niet. Ik sta open voor suggesties! Hieronder een lijstje van welke kruiden en bloemen goed zijn voor. Vind ik zelf altijd heel leuk. Iedereen fijn weekend!

Ik heb een lijst gemaakt voor welke kruiden of bloemen goed zijn voor >>

Woede

Bergamot, Jasmine, Neroli, Orange, Patchouli, Petitgrain, Roman Chamomile, Rose, Vetiver, Ylang Ylang

Onrust

Bergamot, Cedarwood, Clary Sage, Frankincense, Geranium, Lavender, Mandarin, Neroli, Patchouli, Roman Chamomile, Rose, Sandalwood, Vetiver

Vertrouwen

Bay Laurel, Bergamot, Cypress, Grapefruit, Jasmine, Orange, Rosemary

Depressie

Bergamot, Clary Sage, Frankincense, Geranium, Grapefruit, Helichrysum, Jasmine, Lavender, Lemon, Mandarin, Neroli, Orange, Roman Chamomile, Rose, Sandalwood, Ylang Ylang

Burnout, uitgeput

Basil, Bergamot, Black Pepper, Clary Sage, Cypress, Frankincense, Ginger, Grapefruit, Helichrysum, Jasmine, Lemon, Patchouli, Peppermint, Rosemary, Sandalwood, Vetiver

Angst

Bergamot, Cedarwood, Clary Sage, Frankincense, Grapefruit, Jasmine, Lemon, Neroli, Orange, Roman Chamomile Sandalwood, Vetiver

Droefheid, somberheid, rouw

Cypress, Frankincense, Helichrysum, Neroli, Rose, Sandalwood, Vetiver

Geluk en vrede

Bergamot, Frankincense, Geranium, Grapefruit, Lemon, Neroli, Orange, Rose, Sandalwood, Ylang Ylang

Onzekerheid

Bergamot, Cedarwood, Frankincense, Jasmine, Sandalwood, Vetiver

Prikkelbaar

Lavender, Mandarin, Neroli, Roman Chamomile, Sandalwood

Eenzaam

Bergamot, Clary Sage, Frankincense, Helichrysum, Roman Chamomile, Rose

Geheugen en concentratie

Basil, Black Pepper, Cypress, Hyssop, Lemon, Peppermint, Rosemary

Paniek en paniek aanvallen

Frankincense, Helichrysum, Lavender, Neroli, Rose

Stress

Benzoin, Bergamot, Clary Sage, Frankincense, Geranium, Grapefruit, Jasmine, Lavender, Mandarin, Neroli, Patchouli, Roman Chamomile, Rose, Sandalwood, Vetiver, Ylang Ylang

0 Responses on "Diep paars Lavendel Eucalyptus soap"

Een reactie posten