Sneak peak Girly Girl Soap

girlygirlsoap

Niet echt een geweldige foto! Ik heb een beetje haast vandaag. Te veel wat ik moet doen op 1 dag! Pfff...even ademhalen! Toch wilde ik even de Sneak Peak van de Girly Girl Soap laten zien. Vind het toch wel leuk om voor en na foto's te maken en dat bij te houden. Is voor mij ook handig, mocht ik het recept nog een keer gaan maken! Op de foto kan je zien hoe de bovenkant van de zeep eruit ziet. Ik heb de A rose for Cherry zeep in kleine reepjes gesneden. De zeep bestaat uit lagen. De onderste laag bestaat uit een zacht rose/roodachtige kleur (morgen zullen we zien welke kleur het echt geworden is), dan laagje van de rose reepjes en daarover een laag witte zeep en daarover een warm rode kleur zeep en daarover, wat je op de foto kan zien weer een laag rose reepjes. Rozenblaadjes en rose glitters! Ik vind het er prachtig uitzien. De zeep heeft de geur van Chanel 5, een vleugje passievrucht en een vleugje kokos. Lekker zoet, omdat het zeepje er ook snoeperig uitziet! Ik ben echt super benieuwd hoe het zeepje er morgen uitziet wanneer ik haar ga snijden! Natuurlijk zal ik dan foto's maken en online plaatsen. Iedereen een hele fijne maandag en een fijne week! Vrijdag komt Sinterklaas op school bij de kids...we zijn er al helemaal vol van!

0 Responses on "Sneak peak Girly Girl Soap"

Een reactie posten