Ik ben gewoon verliefd Romantic Jeanne

04

Edit Naam veranderd, nu is het perfect!

Zat een beetje te denken, jullie worden letterlijk dood gegooid met zeepjes! Kan er echt niets...echt helemaal niets aan doen! Dit is gewoon even mijn zeepfase en testfase, zoals deze zeep, waar ik nog geen naam voor heb!

06

Ik weet alleen dat ik vlinders heb in mijn buik! Hmmm 'Romantic Butterfly', nou kijk is aan...whahaha...onder het typen verzin ik gewoon even de naam! Gewoon: 'Hopla!' Geweldig! Romantic Butterfly...ja leuk!

03

Dit zeepje begon als een testbatch, ik wilde even een andere methode van Hot Process proberen, wat ik uiteindelijk onzin vind, maar het heeft mij wel op een paar geweldige ideeën gebracht!

02

Dit zeepje 'Romantic Butterfly' geurt naar aardbeien en zeebries, een minuscuul vleugje van banaan, die je niet kan ruiken, misschien heel heel heel ver weg, maar ze horen bij elkaar om de geur te krijgen die het zeepje heeft. Lekker zoet, fris en fruitig! I love it!

01

Ik ga mijn kleine mannetje van school, met zijn twee vriendinnetjes...zo schattig! Iedereen een heel heel fijn weekend en gaat iemand nog de boom optuigen...ik moet het nog doen...zucht...drukte...xxx Bar.

07

0 Responses on "Ik ben gewoon verliefd Romantic Jeanne"

Een reactie posten