Gesneden Choco Vanilla Delight

chocodelight2

Zojuist heb ik de Choco Vanilla Delight onder handen genomen en een paar foto's geschoten. Ben toch wel heel trots, ook op dit zeepje. Met name, dat het een hele stoere zeep is. In tegenstelling met de Girly Girl zeep.



Ik kan niet wachten, om met dit zeepje samen de douche in te duiken! Vooral omdat dit een kokosmelk zeepje is! Heerlijk!



Ik heb de 'Mijn Zeepwinkeltje' pagina aangepast. Ik heb al wat enige informatie er op gezet. Het bestelformulier en alles komt pas 11 december online. Heb een paar mailtjes en bij mijn comments een vraag gehad of ik voor kerst al ga verkopen. Het punt is dat de zeepjes vlak voor kerst klaar zijn. Dit is natuurlijk niet haalbaar met de post, gezien dat met kerst, de post traag kan verlopen. Nu wil ik best het zeepje iets eerder versturen, alleen dan moeten julllie wel het zeepje uit de verpakking halen en tot kerst laten drogen, zonder verpakking. De verpakking is makkelijk open te maken en makkelijk weer te verpakken, dus dat is geen enkel probleem. Mijn verpakkingen bestaan uit neutraal papier en stoffen strikken. Als er vragen zijn, dan hoor ik dat graag, via mijn contactformulier. xxx

0 Responses on "Gesneden Choco Vanilla Delight"

Een reactie posten