Rebatch II Romantic Jeanne




Ze zag er heel mooi uit, maar ik was niet tevreden over de geur, het mocht echt sterker! Nu ik toch niet echt tevreden was over het geurtje (de aardbei rook gewoon naar aalbes...niet gek, maar niet wat ik wilde!), dus dacht ik zou je een zeepje weer kunnen rebatchen? Het is gelukt, maar deze keer was het nog moeilijker om in de vorm te krijgen. Ik ga dus niet voor de 2x dezelfde batch rebatchen.



Dit wordt dus een leuk zeepje voor thuis en familie. Ze ruikt nu echt super lekker en ze zeept zo romig! Ik had extra zoete amandel olie toegevoegd. Ik heb alles netjes in mijn zeepboek opgeschreven, want dit is een recept die ik zeker nog een keer ga maken...hahaha heel erg snel!



Ik vind ook het idee leuk om hier en door ander blokjes zeep te stoppen en in combi met de bloemen, vind ik het er prachtig uitzien! Dus dit is een creatie waar ik aan ga werken en zien jullie binnenkort meer over. Iedereen geniet van je weekend! xxx

1 Response on "Rebatch II Romantic Jeanne"

  1. Jill says:

    we missen je!!

    ik wil weer blogs vn je lezen.. waar blijf je nouu

Een reactie posten