Soapilicious is coming at ya


Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor alle geweldige lieve berichtjes die ik van jullie krijg over de zeepjes! Ik wil Love2bake echt alleen voor mijn recepten gebruiken, maar de zeepjes zijn evenveel hartstocht voor mij als het gebak, dus heb ik een blog aangemaakt bij Blogger!

Soapilicious zal gaan over zeep zeep en zeep. Ik wil ook graag jullie aandacht trekken naar de grondstoffen die ik gebruik en waarvoor ze dienen. Ik zelf heb een ramp huid en kan geen zeep (of au de toilette, die moet ik op mijn kleren spuiten) of showergels van de winkel gebruiken. Ook heb ik voedselallergieën, waarvan ik zware migraine krijg! Geen leuke migraine, een migraine soort die heel naar kan aflopen! Vandaar ik geen koffie, thee, cola, energiedrankjes drink, alleen kruidenthee! Ik ben zwaar allergisch voor caffeïne. Doordat ik allergieën heb, ben ik altijd een speurneus geweest voor vervangers! Ik wil altijd alles weten, van het onstaan tot waarvoor het dient.

Ook zal zodra de deuren open gaan van mijn shop, de updates hier komen te staan. Love2bake, blijft echt apart voor haar recepten. Ik zal het updaten echt moeten verspreiden tussen binnenkort 3 websites (Love2bake, Shop en Soapilicious). Wanneer mijn shop open gaat dat blijft toch een punt voor mij, omdat ik gelijk goed de deurtjes wil openen. Niet met 3 zepen in de aanbieding. Dit kost gewoon even tijd, om alles klaar te hebben hoe ik het wil. Er komt gewoon veel bij kijken en gelukkig heb ik al wel alle inpak ontwerpen af en verdere voorbereidingen. Er zijn nog een paar grondstoffen waar ik op zit te wachten, die ik in mijn zeep recepten wil verwerken. Ik doe ook niets overhaast. Zeep = geduld. Ik weet alleen dat ik mijn websites moet gaan plannen, gezien de updates. Maar geen stok achter de deur, alles lekker rustig aan en ik geniet en daar gaat het in het leven om. Niets moet alles mag en zo voel ik me ook! C'est la vie!

0 Responses on "Soapilicious is coming at ya"

Een reactie posten