Gesneden Girly Girl en rebatch Choco Vanilla Delight



De foto's wilde niet echt lukken hoe ik het wilde, maar ja ach kan natuurlijk niet altijd gaan hoe je het wilt. Maar jullie kunnen wel zien hoe de Girly Girl Soap is geworden, nu ze gesneden is! Ik vind de kleuren prachtig! Niets rood, wat ik aanhaalde in het vorige blogje! Ik ben daar zo blij mee! Het zeepje ruikt heerlijk! Lekker zoet en echt Girly!



Ze glitterd mooi en ik was een beetje bang dat de topping van de zeep reepjes het niet zou houden. Ik dacht die gaan eraf vallen als ik ga snijden! Maar nee...een paar maar! Het zit mooi vast geplakt aan de zeep! Super!



Fototje van de zijkant. De zeep is nog wel zacht gezien mijn andere zeepjes. Ik heb extra Sheabutter en Amandelolie gebruikt. Dus ze moet even een paar weekjes drogen! Dit zeepje is gewoon...ahhhhh...liefde!



So pretty and pink! Het laagje van de zeepjes reepjes is ook tussen de rose en witte laag mooi gelukt! Ja nou ja, jullie merken ik ben happy met de uitkomst van het Girly Girl zeepje! Maar ik ben nog niet klaar. Gisteravond heb ik het Choco-vanille-kokos zeepje gerebatched. Rebatchen betekend, dat je het overnieuw laat smelten en dan kan je natuurlijk wat extra's toevoegen. Ik heb een beetje meer vanille toegevoegd en verder heb ik niets veranderd. Het ging mij om het uiterlijk van het zeepje, die vond ik niet mooi...muts? Ik? Neeh!



Ik heb expres de zeep niet helemaal laten smelten, zodat er nog stukjes in bleven zitten. Zie de foto! Leuk effect toch!



Heb nu ook een definitieve naam voor het zeepje, zie titel, Choco Vanilla Delight! Past geweldig bij de geur!



Nu heb ik totaal 5 soorten zeepjes die over ongeveer 2 a 3 weken klaar zijn. Behalve de Girly Girl die is over 4 weken klaar. Ik weet dat ik jullie dood gooi met zeepjes...hahaha! Maar ik wil alles af hebben en jullie niets laten missen, van alles wat ik maak. Deze week komt er natuurlijk wel een receptje online! xxx

0 Responses on "Gesneden Girly Girl en rebatch Choco Vanilla Delight"

Een reactie posten