Part I Kitchen Coffee Soap

01

Ik kan niet wachten totdat ik kan zien hoe deze zeep uit de mal komt. Heb zitten moeilijk doen met mijn belichting en mijn camera. Het effect ziet er in het echt zo leuk uit. Heb kleine blokjes zeep in de zeep geduwd en met gouden cosmetische glitters afgewerkt. Het glinstert zo erg mooi...jammer dat ik het effect niet goed kan laten zien, hopelijk morgen als ik ze in stukken heb gesneden, dat ik het dan wel goed op de foto krijg. Toch wilde ik jullie het even laten zien, vind de blokjes zo leuk!

02

Het is een koffie zeep. Een speciale zeep voor de keuken (nou niet voor de keuken, maar voor het gebruik van je handjes in de keuken...het is laat..kom niet meer uit mijn woorden..haha). Ahha...en waarom dan? hoor ik jullie denken. Wegens de koffie? Nou nee, wat de koffie doet! Als je vingers in aanraking zijn gekomen, bijvoorbeeld met uien of knoflook (wat bij mij dagelijks het geval is), dan kan je je handen wassen met de koffiezeep en de koffie ontdoet de stinkende geurtjes! Dat noem ik nou handig! Het water van de zeep heb ik vervangen door echte koffie en het koffieprut heb ik gebruikt als een soort hele lichte scrub...heel heel licht maar. Ik moet het nog testen of het enig effect heeft of niet. Het staat ieder geval heel leuk. Alleen de zeep was in één kleur, vandaar dat ik haar een beetje op gepimpt heb met kleine blokjes zeep en een beetje koffie en gouden glitters! Zo benieuwd hoe ze er morgen uit ziet. Ik ga zo lekker naar mijn bedje toe...zzz zzz zzz...vanochtend had ik me verslapen!! Whaaaahhh! En ik was om 22.15 naar bed gegaan! Mmm heel vreemd. Ja, de wekker ging af, maar ben weer in slaap gevallen! Lekker fijn he...hahaha!

0 Responses on "Part I Kitchen Coffee Soap"

Een reactie posten