Smurfenzeep voor echte mannen en Saar

voorsaar_chocokokosvanille

Nu alles weer op rolletjes loopt en de griepjes zijn de deur uit (hopelijk blijven ze dat...de raarste verhalen gaan over het schoolplein...dus afwacht geblazen), heb ik het nieuwe pakketje van Saar klaargemaakt (foto hier boven, foto hier beneden en de foto daaronder). Alles weer leuk verpakt, al zeg ik het zelf en Yoƫll is nu naar de Postbank toe. Ik heb 2 samples erbij gedaan van de nieuwe Choco-Kokosmelk-Vanille zeep en de Smurfenzeep voor echte mannen! Deze 2 samples zijn nog niet klaar voor gebruik Saar! Ik heb er ook een brief bij gedaan. Eerst lezen :)! En ook bij de 2 samples een briefje, want je moet ze echt eerst laten kuren en je mag ze pas vanaf 6 en 7 januarie 2010 gaan gebruiken. Nu zijn ze niet te gebruiken!



Ik moet zeggen, dat ik het inpak gebeuren zo leuk vind om te doen. Ik geniet van het zeep maken en geniet van het inpakken en dan kan het verstuurd worden. Echt zo leuk om te doen!



Dus ik ga het maar zo blijven doen. Dus als jullie in de toekomst iets zouden bestellen bij mij, dan worden de zeepjes zo verpakt. Leuk toch!



Dit is mijn eerste mannen zeep. Waar we echt super tevreden over zijn. Naast de Honing/banaanzeep Honeybees going Bananas is dit de zeep die we ook weer gaan maken. In de zin 'we', Schatje Schatje heeft meegeholpen. Hij is een man en het is een mannenzeep, dus ik heb een paar combi's gemaakt en hij heeft getest en het is echt een heerlijk geurtje geworden. De geur van Calvin Klein en Sandalhout. De naam vonden wij hilarisch! Ik kwam ermee, omdat het blauw het smurfenblauw is. Precies indentiek! Dus ik zei tegen Schatje Schatje wat hij van de naam vond (ik dacht dat hij het stom zou vinden...smurfen...lekker mannelijk Bar...hahaha!), maar hij bekeek het zeepje en zei: "Ja, de naam is perfect en heel grappig juist!". Er zitten ook glitters op de bovenkant van de zeep...heel gaaf!

0 Responses on "Smurfenzeep voor echte mannen en Saar"

Een reactie posten