Gesneden Lavendel Eucalyptus soap

lavendel_klaar_01

Vannacht werd ik wakker met een lekkere trek! Ik was al vroeg naar bed gegaan, want ik was best moe. De laatste dagen ben ik zo druk geweest met van alles. Heb dus om 02.30 uur de glitters op het zeepje aangebracht en snel weer ingepakt. Zij was al klaar met gellen. En ze ziet er zo mooi uit en echt ik vind de geur heerlijk: Lavendel, Eucalyptus en Sandalhout. Echt een geurtje dat echt ontspant! Ik kan niet wachten totdat ik er mee kan wassen! Het zeepje ruikt sterk en heel het huis geurt naar Lavendel, Eucalyptus en Sandalhout. Een soort aromatherapie van zeep. Lekker lekker!



Wat ook grappig was, ik had verteld, dat ik de Choco-kokos-vanille zeep niet meer zou maken en dat het weinig geurt. Ik neem het terug. Ik heb op mijn kop gehad van mijn gezinsleden. "Oooh! Mam, Bar!! Wat zeg je nou, dat zeepje ruikt naar taart (ze ruiken de vanille en chocola) en volgens hun ruikt het juist goed! Nou ja, ik ben natuurlijk verkouden geweest, schijnbaar moet mijn geur nog goed terug komen! Vanochtend pakte ik het zeepje op en inderdaad ik rook nu ook een lekkere vanille chocolade geur! Ik dacht dat het naar niets rook...hahaha! Maar het zeepje ziet er niet zo mooi uit, dus ga ik een nieuwe batch maken, in de loop van volgende week. Eerst staat de Girly Girl zeep op de lijst, lekker zoetig geurtje en rose en wit gekleurd, rose glitters en rosenknopjes en blaadjes! Eigenlijk wil ik die vandaag gaan maken, maar beter doe ik het morgen, want dan kan ik lekker in alle rust zepen. Eerst de kids naar school brengen en dan zepen.

0 Responses on "Gesneden Lavendel Eucalyptus soap"

Een reactie posten